منتدى الحب والحرمان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الحب والحرمان

أحلى منتدى

كلمتنا صداقة وإيمان كلمتنا تتحدى الإدمان فى أحلى منتدى للشباب والبنات

المواضيع الأخيرة

» فليذكر كل منكم ماذا يفعل لكى يرضى الله سبحانه وتعالى عنه ؟
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 14, 2011 3:48 am من طرف MIDO

» موقع فتاوى اسلامية
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 14, 2011 3:32 am من طرف MIDO

» اكتم شكواى
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 12, 2011 8:21 pm من طرف MIDO

» كيف تعامل من حولك
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 2:54 pm من طرف عباس المناعى

» الصحاب امانة مش غدر وخيانة ياريت الكل يقراها ويرد عليا
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 2:37 pm من طرف عباس المناعى

» ذكرى مؤلمة ( عــــــباس المناعى ) هـــل الحب ينتهى
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 2:19 pm من طرف عباس المناعى

» بتحب على اه يا جاهل مفيش بنت تساهل
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 02, 2010 2:42 pm من طرف عباس المناعى

» سوال يطلب ايجابته .... في الحب !!!
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 4:52 pm من طرف عباس المناعى

» قصيدة عباس المناعى فى الشعر والخواطر والحب
كلمات البوم شرين حبيت 2009 I_icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 2:59 pm من طرف عباس المناعى

التبادل الاعلاني

مايو 2024

الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

اليومية اليومية

كلمات البوم شرين حبيت 2009

A . L . A
    A . L . A

كلمات البوم شرين حبيت 2009 Empty كلمات البوم شرين حبيت 2009

مُساهمة من طرف A . L . A الثلاثاء أغسطس 18, 2009 4:54 am

كلمات البوم شرين حبيت 2009
    أخيرا اتجرأتاخيرا اتجرأت اخيرا انا دلوقت هعلي صوتي عليكهقولو ان انا فوقتوان انا ما صدقت اخلص من حبي ليكدلوقت هرتاح من الحيا ه الى كرهتها دلوقتىهتكلم وهخرج من سكوتيوان كان فيه حاجه زمان فى سري قولتها دلوقتى انا علشاناقولها هعلي صوتياخيرا اتجرأت اخيرا انا دلوقت هعلي صوتي عليكهقولو ان انافوقت وان انا ما صدقت اخلص من حبي ليكالالالالاالاالامن كل كلمة حلوة منوانا اتحرمت الى نصفتو وضعفى بأيدي اتظلمتانا اشتريت نفسي ومنو انااترحمتدلوقت هرتاح من الحيا ه الى كرهتها دلوقتى هتكلم وهخرج منسكوتيوان كان فيه حاجه زمان فى سري قولتها دلوقتى انا علشان اقولها هعليصوتياخيرا اتجرأت اخيرا انا دلوقت هعلي صوتي عليكهقولو ان انا فوقت وان اناما صدقت اخلص من حبي ليككتر خيرىانا مش مش مبينالوا انا ناويالوا على ايةسكتة ومستحلفالوا ومشقيلالوساكته ليةخلية يشوف بعنية اية اللى نويا عليةهخلى يخاف من خيالوا لمااغيب يوم عليةكتر خيرى انى قابلتوا واستحملتوا يا قلبى زمانيجى علياواعديها ويسوء فيها معايا كمانمن كتر عمايلوا باقولوا كفاية انا وانتبقيناللناس خلاص سيرة على كل لسانهيجينى عشان يراضينى هقول على عينىمانيش رضياوهسبيوا يجرب مرة علشان تانى مرة مايعملهاشوبناقص عند بعند وبعدببعد ونجى على بعد خلاصيارجعنا يامرجعناش

انكتبلى عمرانا انكتبلى عمر وانت بين ايدياوحجات كتير كانت بعيده عليالاقتها فيكوانا بين ايديك كل اللى ضاعلاقيته تانىوهربت ليك من كل حاجه مخوفانىوجريت عليكايامى جبنكعشتها وحياتى بيك كملتهاانا كنت قبلك واحده ناسيه نفسهاقدام عينك انا صعبالاقى كلام اقولهده كل حلم زمان كا نفسى اطولهانا شفته فيكازاىاعيش الدنيا لو مكنتش فيهاكلمه حبيبى مش هنادى لحد بيهاغير بس ليكحبيتحبيت ان حد يقولى ان اناغلطانهمانا برضو بحس اصل انا انسانهاكتر بكتير من اللى اتمنيتياريتقلبك يا حبيبى يكون مشغوللو تفضل ساكت انا لازم اقولانا غلطانه انى استنيتتستاهل اكتر من حبيبىكلامى عنك مش كفايههفضل احبك ل النهايهعلى فين حبك حبيبى واخدنى لمينتعرف لو يوم غمضت عينبعيون القلبهكون شيفالكمرتاح انا حاسه بجد انى عشقالكقلبى مطمن وانا وياكاجملايام العمر معاكخلتنى اخاففى حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير المفى حد لو ساب اللى ظلمهيبقى هموت من الندمخلتنى اخاف على حبى ليكاكتر ما اخاف على نفسى منكخلتنى ارتاح للعذاب وانا بين ايديكعلشان بخاف من عذاب البعد عنكوقفتحياتى عليك وبسوكأنى بفرح لو لاقيت قلبى اتظلمظلمت فيا ولسه عايشه لـحبى ليكباصعب عليا ولسه مش بصعب عليكولا يوم معاياغمضت عينى مشيت فىسكه محسبتهاشوعشان بحبك حبيت حجات مبحبهاشوادى النهايهقول لامتىقول لامتى يا حبيبى هرضىباللى بيجرى لياجيت معاك فى كل حاجه وانت بس جاى علياطب ليه طب لو مكانىهتعمل ايهطب ليه قلبى اللى حبك تقسى عليهلما اوهب عمرى واضحى ماتسألش فياوما اقول هسيبك انت تيجى تتهايل علياطب ليه فكرت غرورك قسوهطب ليه عندكضيع ايام حلوهياه حاولت انساك لاقتنى معاكمكان ماتروحياه بكون عايزاكبقولك روح حلاوه روحمفيش مانعمفيش مانع يخلينى اخاف لو قولت انا نسيتكمعوتش بقية على حاجةياريتنى ماكنوت حبيتككبرت عليك او اتغيرت مش فارئةتصور شوف قدرت فى يوماقول لأاخيرا جيت اقولك متسغربش على حاجةميسيرك بكرة تتعود علىالفرقهبتلوم عليا ما كونا فيها و كونت عايشة حياتى ليكطب ده انتا يمكنكونت قاصد و انت بتكرهنى فيكمابلاشوانا ممكن كمان اعمل كده زيك تمامماتشوفش منى اهتمام ولا كلمهمتقاله بحنانواقدر كمان اعملك بنفس اسلوبكزى مابقدر اجملك وادارى فى عيوبكمابلاش توصلنى لكده عشان انا متأكدهصعب الحياه بالشكل ده وعشان كده انامترددهوانا اصلا كمان تعبانه من زمانوشايله جوايا كلام لو قولته صعب عليكتناموانا اقدر كمان اضيقـك اكتر ماتتصورلاكن ساكته بمزاجى على ما تتغيرماتحسبنيشماتحسبنيش على ذنب عملتهانت يا حبيبى ومتلومنيشطول عمرى بخاف انى اجرح يوم احساسكماتسبنى اعيشانا رافضه ارجعلك بعد خيانتك ليا مافيشعمرى ماشكيت لو حتى ثانيه فى اخلاصكياما قولت عليك ان انت انانى مابتفكرش غير فى روحكبتقولى عايش لك وانتعايش بس لروحكانت شوفت عينيك وكمان بتكدب عينى وجاى تقول حكاياتكل مااقربلك تبعد عنى مسافاتمنك للهمنك لله قلبى بيتألم من اللى انا حساهماشيه ومش شايفه انا قدامى ولا حواليابقى سهل عليك انك تجرحنى وتظلمنى اناهونت عليككان نفسى تجرب احساسى صعب عليافاكرنى ايهايه انت فاكرنى ايهمالقيتش غير قلبىتقدر عليهمالقيتش غير حبى تهد فيهكنت بتكب وانا صدقتك كنت بتخدع واناباشتقلكحتى دموعى حتى عذابى مانت حبيبى خلاص يا حبيبىولا يهمكعايزه اعرف قوللى احساسكايهعايزه اعرف لما تكون بتحب فى حد وهو عدوكلما تكون عايش له بكل بأمانهوغدره فى ضلكعايزه اعرف قوللى احساسك ايهلما تكون عايش بين ناسك بس ياقلبى لوحدكلما تعادى الدنيا عشان قلب سابك لوحدك تحياتكلمات البوم شرين حبيت 2009 250495
    البـــاشــــــــــا

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 1:14 pm